Magsjuk?

Fy vad jag mår illa!! Hoppas verkligen inte de är maginfluensa?
Var precis och kasta upp lite, dock frivilligt, men usch jag hatar att må illa :/

Inte ätit något idag heller så det gör de väl inte bättre, men ska försöka äta lite nu. Hoppas Livia är lika snäll som vanligt ikväll då P jobbar och jag inte har så mycket energi.

Vi har ju planerat en liten tur "hem" till Sverige i helgen, HOPPAS verkligen det blir av, känner jag mig själv rätt så stoppar inte de här mig.

Gonatt kl halv 8


Kommentarer
Ia säger:

Hoppas du inte är sjuk så du kan komma "hem" så kan vi ses & snacka mer blöjor spyor & bajs ;)

2012-02-09 | 23:48:52
Bloggadress: http://ialinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback