Update

Okej, vad som har hänt sedan i onsdags är en hel del :) så pass mycket att jag inte prioriterat bloggen.

Livia gick hela onsdagen och torsdagen i barnehagen, helt själv :) allt funka så bra! Fredagen fick hon dock va hemma pga av snorig näsa och feber. Men idag är hon tillbaka. Jag börjar inte jobba för ens ikväll, men lämnade henne vid 10 och ska hända henne vid 14 tiden, kul för Livia och bra med lite effektiv tid för mig :)

I onsdags fyllde jag år, fick massa fina kort skickat till mig, massor gratulationer både på fb och telefonen, tack :) på kvällen så ville Patrik ta med mig ut och äta, så Johanna passa Livia medan vi gick ut och åt, blev även överraskad av Dawa och Wilde som joinade bordet med presenter :) så jag hade en jätte bra dag!

På torsdagskvällen kom Stoffe och Paula. Så helgen har vi spenderat tillsammans med dem :) vi har ätit massa gott, vart iväg på saker och myst på kvällarna.. Helt perfekt! det har verkligen varit jätte trevligt! Kan inte alla våra vänner och familjer bara flytta upp hit? Så kan vi ha de såhär trevligt varje helg? ;)

Igår, söndag, så åkte våra vänner hem, vilket såklart var jätte tråkigt. Men vi får snart besök igen och de ser vi fram emot :) eftermiddags kvällen vart de fika här hemma och ytterligare mer paket till mig, bortskämd! Efter de vart de film hos Johanna och Angelika, jag bajsa typ på mig för att jag var så rädd. Vid tolv tiden somna jag som en stock i sängen med världens bästa kille <3

En liten summering av helgen, nu ska jag försöka få lite gjort här hemma medan jag har alla armar och fötter fria från min lilla korv :)


Kommentarer
gammelmormor säger:

Hej på er!
Skönt att det går så bra med Livia på¨dagis, hon charmar väl både personal och kompisar!

Är så glad att ni har det bra, snacka om att vara populära och va paket, önskar vi hade lite närmare till varann.

Har nyss varit och ätit en salld, jättegod och ett glas vin med min granne Sten, jag blev bjuden av Guldkant p g a granne antagligen! Vill ju fira att jag reser i morronbitti kl 04.30 från torget, har inte packat än men har ju natten på mig, usch gillar inte att packa, lite jobbigare då det kan vara både regn, blåst och sol det blir ett äventyr på Azorerna!
Vi hörs då jag kommer hem nästa onsdag! Var rädd om er!
Puss & kram på er! Mormor

2012-08-27 | 18:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback