Slottsparken

Klockan är strax efter nio och jag ligger redan i sängen. Jag har sagt så många gånger i de sista att "ikväll ska jag gå och lägga mig så fort Livia somnat" men de har hittills aldrig blivit av, men ikväll är jag nästa där, hon har väl sovit i ca 1 timma nu. Men jag känner att jag behöver verkligen de efter många nätter med allt för lite sömn.

Idag har jag och Livia varit inne i Oslo och träffat Lotta och Emelie. Vi har suttit i solen i slottsparken hela dagen, det har varit helt perfekt väder för de. Fikat, pratat och bara kollat på folk :) Det var så härligt och få träffa mina fina tjejer igen, det tar ju allt för lång tid mellan gångerna, alltid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback