Måndag

.. Och ny vecka! Jag känner mig helt frisk, lite trött bara men det kan ju vara för att det är tidig morgon ohc för att jag varit uppe ett par gånger inatt pga Livia. Hon har börjat sova så oroligt om nätterna, jag hoppas de bara är tillfälligt.

Den här veckan är de bara en natts jobb, och de är inatt. På torsdag är de personalfest med tema "hippie".. Så jag måste börja fundera på outfit till de, kul men svårt.

Ska bli fint väder idag så jag hoppas på att vi kan vara mycket ute Livia och jag. Patrik ska ju snart åka och jobba så honom ser vi inte förens till eftermiddagen.

Just nu, Livia har fullt upp med alla leksaker och barntv. Ganska skönt att hon kan roa sig själv korta stunder ibland :)


Kommentarer
Krismus säger:

ÅHHHH, fan vad skoj med hippie-tema!!! Så jävla fett! vill oxå! :D

2012-08-13 | 20:48:26
Bloggadress: http://sallsyntexemplar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback