Bada

Just nu sitter jag på badrumsgolvet och håller Livia sällskap, hon sitter i badet, hon är helt galen i att bada.

Hör hon att man sätter på duschen kommer hon i full fart och blir galen om hon inte får va med. Så nu har de blivit en rutin att bada varje kväll, de behövs ju i och för sig också, hon har ju mat överallt oftast.

Snart ska hon få krypa i säng och jag ska umgås lite med min karl innan jag hoppar på min 4e jobb natt, sen är de "bara" 3 kvar.. Full rulle här hemma kan man säga :)

">


Kommentarer
Anonym säger:

Åh, underbara unge. Gud vad jag saknar er alla, tur är att jag vet att ni har det bra. Ta hand om er, kram mamma.

2012-08-30 | 20:33:47
Ida säger:

Vi saknar dig!

2012-08-30 | 21:13:25
Bloggadress: http://distanceandtime.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback