ZzzZz

Godmorgon alla pigga glada utvilade människor! Här sitter jag mindre pigg och mindre utvilad, Livia ville inte riktigt sova inatt, veva med armarna och gnällde så vid kl tre tog jag över virvelvinden till oss och då blev de lite lugnare men inte lungt och skönt liksom, herre! Och när man sovit lite halvdåligt så passa hon på att vakna extra tidigt, yeees va hon är go ♥  Så mitt huvud idag är mer efter än vanligt :p Nu sitter jag faktiskt med en hårfärgning i håret och Livia sitter i sin gå stol, jag ska snart hoppa in i duschen och tvätta ur färgen sen ska jag göra allt jag kan för att bebis ska sova i 2 timmar och funkar de så tänker ju inte jag vara vaken under tiden, gonatt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback