Valborg

Efter att jag skrev mitt inlägg imorse så kom en släng av magsjuka hit, fast bara till P, men de räckte! Stackarn.. Men redan efter ett par timmar mådde han bättre och vi kom oss ut en sväng på stan. Delade på en dessert på Ciao Bella, brownie.. Alltså shit vad jag är sjokolade beroende!!! Hur får jag bort detta sug? Ätit sjokolade varje dag denna vecka. Aja, imorse försökte jag smita undan min promenad och la mig i sängen med Livia, hon vägra sova så det var bara att ge sig ut.. 5,5 km slutade det på, så de var väl bra att hon inte ville sova så att jag kom mig ut.

Ikväll har vi ätit kyckling och grönsaker framför tv:n.. Kollat BB och myst. Nu är de bäst och sova, tror de är en liten tjej som vaknar om sådär 6-7 timmar. Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback