Helgen

Det har varit toppen väder lör/söndag så har inte suttit mkt vid datorn, inte bloggen heller. I lördags var vi på stan och lunchade och senare på kvällen blev det mat och spel här hemma :)

Igår var vi mest ute, jag sov 2 napar x 2 med Livia :) totalt 4 timmar alltså, jag älskar och sova med henne på dagarna! Senare på kvällen laga vi mat och såg på BB.

Livia somnade själv i sin säng igår, jag bara gick ut och sen 10 min senare sov hon, så vakna hon halv 5 för mat och vid 07:15 ville hon upp. Redan nu börjar hon bli trött igen, jag väljer mellan en promenix el lägga oss i sängen och sova igen? Sängen är mest lockande ska jag väl ärligt säga men efter all god mat och allt godis borde jag ut och gå, de är ju trotts allt snart sommar och min vikt står tvär stilla på 65!! Om 8 veckor är de semester och de vore ju kul om man kunde följa med P och lillan ut och bada då ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback