Första natten

.. på eget rum, ja hur gick det?
Faktiskt väldigt bra, tror at vi båda sov bättre än innan.. När hon sov vid sidan av våran säng vakma jag av minsta lilla ljud och tröck in nappen så fort hon spotta ut den, kollade klockan varje gång hon vred och vände på sig och hade de ca 3 timmar så gick jag upp och gjorde mat.

Inatt så vaknade hon första gången 01:30 och gnällde lite och då tänkte jag att hon var hungrig (5,5 sedan mat) så jag stoppa in nappen och gick ut i köket och gjorde mat, när kl blev ca 04 var de samma sak, och hon sov när jag kom med maten men jag stoppa faktiskt in flaskan båda gångerna och hon åt allt... imorse vaknade hon kl 07.

Så vi får se hur de går inatt, skulle va skönt om man slapp nattningen på ca 1 timme. Nu ska vi äta lite frukost och fortsätta kolla på barntv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback