Dagen

Inget bloggande igår då jag hade en lite halv dålig dag, eller på eftermiddagen blev den bra igen men då hade jag inget interesant att skriva om, inte för att de jag ska skriva nu är så mkt mer interesant? :) Men idag har jag haft en bra dag, började med städning tillsammans med P , inte så kul men så skönt när de är gjort! Efter de släppte jag av P och Livia på stan och åkte vidare till IKEA (själv!!).. köpte lite saker hem som fattats och grejer till livias rum, så de ser faktiskt ut som ett barn rum nu och inte ett föråd. Det är inte färdigt, men vi har flyttat in hennes säng och endel andra saker. Lilla pluttan ska sova på eget rum inatt, lilla lilla bebisen. Vi testar så får vi se hur det går? 
image description


NU är jag precis hem kommen från Zumba :) Det var länge sedan jag dansade de så det var riktigt kul idag. Ikväll blir de soffhäng med hemmagjort pizza, nom nom. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback