<3

Sitter här i soffan med min älskade karl ♥ precis kommit hem från ett tränings pass med Johanna, 6 km på bandet, svettigt! Men känns så bra efter! Magen är nu full med mat också så mkt bättre blir de inte just nu.

Idag har Livia och jag varit borta hos Angelika där även Sara var :) Det blev tacos och tsunami dokumentär. Efter det så drog P och jag på diskmaskins jakt, så imorn åker vi no och köper en, de är ju för jäkla jobbigt och diska och jag har kommit på att de är faktiskt inte så jobbigt och plocka ur och i maskinen om man jämför med vad de är och diska.

Idag fick vi även alla bilderna från fotograferingen av Karianne och här kommer ett par stycken,














Kommentarer
Gammelmormor säger:

Jag finner inte ord, gud vad jag känner mig lyckligt lottad som får vara med om detta lilla under! Ni är otroliga som kommit på att fota er

med Livia! Kraaamar til er tre! Mormor

2012-04-18 | 22:33:17
jojo säger:

Ååååååå jag dog precis <3

2012-04-18 | 23:43:46
Bloggadress: http://nagraraderommig.blogg.se/
Idisen säger:

Inte helt oväntat att ni två skulle få världens sötaste dotter, ni är ju kända för att vara snygga så :) Kihi, otroligt fina bilder! <3

2012-04-19 | 10:22:41
P-stav säger:

Det var tur att Du la av med p och bara använde p för annars hade ni ju inte fått denna helt otroliga söta tjej!!!! Puss på er

2012-04-19 | 10:48:08
Anna säger:

Så fina bilder! Vilka goa lår hon har ;)

Du är så duktig och träna, härligt ju! Jag har träningsabstinens...

2012-04-19 | 13:58:48
Bloggadress: http://ludiicrous.blogg.se/
mamma säger:

Åh så underbara bilder, finner inte fler ord.

Kram mamma.

2012-04-19 | 16:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback