Vitaminer och sömn

Efter lunchen bestämde jag mig för att försöka bli frisk, så jag gick och la mig för en powernap! Vakna någon timma senare och kände mig pytte lite bättre, men verkligen inte helt bra,
så nu till bonde söker fru har jag laddar med massa vitaminer, apelsin, banan och vindruvor :) Det är ju så gott med uppskuren frukt, skulle igentligen ta en bild och lägga upp för att frästa er, men de åkte väldigt fort ner i magen, så han inte med de ;) Nu ska jag hugga in på chokladen jag fick av Johanna!

Annars har jag hunnit med och prata med hela familjen idag, Mamma, Pappa och Lillasyster :) saknar dom nu när jag bara är hemma och dagarna blir långa. puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback