Vilken dag?

Idag har det känts som Söndag hela dagen, jag och Martina låg i sängen länge, typ till 12. Åt frukost, duschade och gjorde oss iordning.. Kollade ett par avsnitt av Skilda Världar som man lite halft fastnat i nu :) De är så dåligt så de blir bra, eller de är liksom skådespelarna som är ganska kassa.

Sen bakade vi morotskaka fast i muffinsformar, dom vart faktiskt väldigt goda :) Glasyren som är bäst! Sen nu till kvällen innan jag körde Martina till flyplatsen så kom Bård och hans son hit och vi körde monopol ikväll igen :) Gick typ lika bra ikväll igen :p haha

Nu ska jag kolla allt jag missat i helgen, bloggar, mail och FB :D
gonatt



Kommentarer
Camilla - gravid med 1:an säger:

Jag tänkte på det när jag såg reklamen för att skilda världar kommit på dvd, fy tusan vilka kassa skådespelare. Det var inget jag tänkte på då :P.

2011-09-13 | 11:45:22
Bloggadress: http://vardagslycklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback