Torka

Har inte så mycket och skriva här just nu känns de som, fast de kan ju ändras fort på många sätt :) Men jag vill inte bara skriva för att skriva.. just nu är jag ju mest hemma och gör nästan samma saker hela tiden, inte så kul för er och läsa. Så när jag kommit på något kul och skriva så skriver jag ju såklart de, eller om de skulle va så att bebisen vill titta ut snart, de vill jag att hon ska! Idag är de 10 dagar kvar och jag har aldrig längtat mer än vad jag gör idag, och imorgon längtar jag säkert lite till och så kommer de hålla på tills hon vill komma ut! Kram


Kommentarer
Anna säger:

Emil kom nio dagar tidigt, i 38+4 ;) bara att hoppas på att hon behagar komma ut i tid :)

2011-09-20 | 15:52:01
Bloggadress: http://ludiicrous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback