Tjejhäng

Idag har jag träffat Johanna och Angelika för lite shopping på stor senter (: Vi skulle hitta jobbar skor till Johanna med alla kom hem med mer än 1 påse! Angelika var värst tror jag :b Vi gick ett par timmar, tog en fika/middag på Mirabell.

Ett av mina inköp, varma goa vinterskor,





Sen köpte vi med oss morötter och vindruvor och åkte hem till Johanna och la oss i soffan och kollade Halv 8 hos mig, Robinson och Parlamentet. Bara slappade tills Patrik kom och hämta mig, nu sitter jag i min egen soffa och har precis ätit en hamburgare och liiiiite choklad :) Kunde inte hålla fingrarna borta haha..
Blir snart sängen, är ganska trött faktiskt, hoppas eran dag varit bra!


Kommentarer
mamma säger:

Vilken härlig dag ni har haft, skönt att få krypa ner i sängen. Kram kram.

2011-09-09 | 16:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback