Tidigt

Godmorgon! Jag är uppe tidigt, tidigt för att vara mig iafl! Varit vaken sedan 8, nu sitter jag här och äter frukost och har slängt i en färg i håret. Igår ringde dom och sa att våran soffa vi beställt finns på butik och hämta, så vi la ut våran gamla soffa på finn.no, under kategorin GIS BORT! Tror ni att de ringde några igårkväll? Ändra fram till halv 1 ringde det folk på den där soffan, efter de så  tog vi bort annonsen! Så nu vid 10 kommer de någon och ska hämta den :) Vi ger bort soffan för att vi orkar inte med och vänta på att bli av med den och låna släp och styra! Sen är den ju inte ny heller så att de är bara skönt att bli av med den! Nej nu måste jag skynda mej så jag är färdig när dom plingar på dörren, ciao :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback