Sol

Lång sovmorgon idag också :) Sov till 13, men nu är jag duschad och påklädd och redo att börja min dag! Frukosten åt jag imorse vid 8 när patrik gick till jobbet, så de börjar bli dax att äta snart igen :)
Ska kolla igenom vad vi har och inte, i frys, kyl och skafferi ... Vi ska nämligen åka till Sverige imorn och storhandla. Vi handlar ju de mesta här i Norge men någon gång ibland åker vi till Sverige och köper på oss lite, man saknar ju vissa svenska saker som dom inte har här i Norge, plus att utbudet är så mycket större och bättre i Sverige :D

Igår var premiären av Ensam mamma söker, så kollade på de innan jag slog igen ögonen för natten, tur att de finns tv3 play eftersom vi inte har den kanalen :)


Idag är första dagen som de bjuds på sol på läääänge, så måste försöka komma ut lite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback