Skillnad?

 Vecka 17                                                        Vecka 38

     


Här är första och sista bilden jag tagit på magen under graviditeten! Jag älskar min kula på magen, verkligen! Men gud vad jag saknar min föredetta kropp, jag var verkligen inte nöjd med den då, men nu skulle jag va väldigt glad om jag bara kunde få känna mig lite smidig och ha lite fina kläder! För att gå i leggins och långa tröjor bröjar bli tråkigt, aldrig känna sig fin liksom, åååå va jag längtar efter att få köpa kläder till mig själv, känns lite onödigt nu när de är typ 2 veckor kvar tills bebisen är ute och jag förhoppningsvis sakta med säkert går tillbaka mot de gamla vanliga, och jag vet att de inte kommer gå på två veckor, men man kan väl få önska? :)


Kommentarer
Thess säger:

gud vilken skillnad :) vet verkligen hur du känner, ibland fattar jag inte hur jag inte kunde va nöjd med min "gammla" kropp om man jämför hur den ser ut nu ;)

2011-09-15 | 08:36:20
Bloggadress: http://linoubli.blogg.se/
Camilla - Vardagslycklig säger:

Jag längtar också efter att få ta på mig normala kläder. Nu vill jag typ inte gå ut för då vet jag att jag måste gräva fram något halvvettigt att ta på mig istället för mysbrallorna, haha :P



Vi bokade också vår reda innan vi visste att jag var gravid. Men det är ju en ganska bra tid att åka och mitt illamående hade försvunnit helt, var lite trött bara. Vi åkte dock runt och var på flera olika ställen. Hade vi åkt på en vanlig charter hade det nog varit optimalt!

2011-09-15 | 11:12:42
Bloggadress: http://vardagslycklig.blogg.se/
ceciliaia säger:

Gud vilken fin gravidmage du har :D

Fin mage innan också

2011-09-15 | 15:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback