Raggmunkar

Känner mig lite bättre nu, mest ont i huvudet men de går väl över de med! :)
Idag har vi stekt raggmunkar här hemma, jag trodde att det var lika självklart som de är för mig att man vet vad det är, men tydligen är de en smålänsk maträtt. så inte lika självklart för alla, första gången jag berättade de för min vän Angelika så sa hon "uuuuäkk, sån där äcklig fisk" .. men ritktigt så är de ju inte :) Så idag bjöd vi hit henne så hon fick smaka, och de var populärt!
  
Eftersom de är så fint väder här idag så kunde vi sitta ute och äta lunchen,
 smakar ju så mycket bättre ute :)




Johanna kom förbi som en liten surprice också med en påse gott eftersom jag är sjuk, så himla söt hon är som tänker på mig :) TACK!!! Såklart låg de mitt största gravid cravings i påsen morötter också :) hon har koll på mej! 

 


Kommentarer
Thess säger:

Jag fick hjälp av en vän så jag kom på hur man gjorde :P men tack ändå :) tänkte på att det låter som du har mycket sammandragningar, tänk snart är det dags för den lilla pluttan att titta ut :D

2011-09-14 | 21:08:53
Bloggadress: http://linoubli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback