Mormor's dubbla chokladflarrn

När jag gick i 6e klass så sålde hela min klass kakor för att få in pengar till en klassresa, dom kakorna vi sålde var Mormors dubbla chokladflarn och jag kommer ihåg att det var dom godaste chokladflarn jag ätit! Men har liksom inte fått tillfälle och köpa dom någon mer gång sen den gången, 13 år sedan!  

För bara en liten stund sen när Patrik och jag satt och åt så kom de en guttunge och plinga på dörren och sålde just dom kakorna och sen någon karamellblandning. Vi köpte en av varje, och nu hoppas jag att den norska varianten smakar lika gott som den svenska, men de är nog samma tror jag :)

Patrik fick åka tillbaka till jobbet och jobba ett par timmar till, jag väntar med och öppna kakburken tills han kommer hem igen så att han också har en chans och få smaka, finns ju en risk att hela burken är borta annars, hehe ..


Kommentarer
linda säger:

Ååå dom där kolorna kommer jag ihåg. Herregud vad goda jag tyckte dom var. Njuut :)

2011-09-23 | 11:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback