Lördag

Inget bloggande igår, pysslade med lite annat oc på kvällen var jag bort bjuden till Johanna :)
Hennes föräldrar är här från sverige, hon hade lagat jätte god mat, det var klyftpotatis, kyckling m bacon och champinjon i sås, i ugn.. hehe svårt och förklara, men nästan som en gratäng/gryta i ugn, jätte gott iafl!
Sen dukades det fram chips och ostbågar till filmen Hur många lingon finns de i världen?
Andra gången jag ser den filmen och den var minnst lika bra den här gången :) Så mysig och ärlig.


Just nu har jag faktiskt ganska nyss kommit upp, ätit god frukost! Äggmackor, frukt och juice. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag, har ett litet ärende på stan jag måste få uträttat sen får vi se :) Finns nästan alltid ngt att göra här hemma även att vi har så litet :) Ha en fin lördag, så hörs vi säkert senare!


gammal bild på mig och Johanna •


Kommentarer
Jojo säger:

Du och jag <3

2011-09-04 | 01:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback