Läkarn

Kors i taket, andra dagen med sol :) kom några regnstänk förut men annars fint väder faktiskt,
 ovanligt för och vara Jessheim! 

Vid 13 så hade jag tid hos läkarn, så då satt Patrik och jag i väntrummet och medans vi sitter där och väntar på att jag ska få komma in på labb för vägning/prover så kommer en av läkarna ut i väntrummet för att ropa upp sin patient "BÖG?!",  haha både Patrik och jag bara kollade på varande och började asgarva, de finns så mycket lustiga namn här i Norge, men Bög hade jag inte hört innan, Snorre är ganska vanligt namn annars!

Aja efter ett par upprop så är de min tur, allt såg bra ut, de där urinprovet är ju verkligen varannan gång, idag var de inga ämnen som inte skulle va där iafl, vi får väl se nästa vecka hur de ser ut då? Sen när jag hade tagit prover och sånt på labb så gick de ganska fort tills vi fick komma in till läkarn, vi mätte, lyssna och klämde lite.. SF måttet var nu 36 centimeter och bebisens ♥ 135 slag..

Ska dit redan på Onsdag igen, nu sista veckorna går man 1 gång i veckan.. Och anledningen till att jag går hos min läkare varje gång är att dom just nu inte har någon jordemor på helsestationen.. man ska ju igentligen gå varannan gång till läkarn och varannan gång till jordemor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback