Ikea

Jag fick ett litet impulsryck och åkte till Ikea såhär klockan halv 8 en tisdagskväll. Dom har ju öppet ända till 23 här i Norge, perfekt! Vägen dit var inge rolig, sjukt mycket regn och sjukt mycket lastbiliar, då är de läskigt och köra bil, aja tur att de ligger så nära, tar bara 20 minuter att åka dit.

Lite av de jag fick med mig hem;





Nu har jag precis ätit lite kvällsmat, var så hungrig! Så tänkte jag att jag skulle gå in på tv4 play och se kvällens idol avsnitt som jag missade eftersom jag var på Ikea, men nej, då står de att man endast kan se om man befinner sig i Sverige, va sur jag blir.. vet att jag kollat på tv4 play innan, Men de går ju i repris senare och de är väl ingen risk att jag sover då :)


Kommentarer
Camilla - Vardagslycklig säger:

Kul att du hittade lite. Jag är glad över att jag är klar med allt var Ikea heter för resten av den här graviditeten. Hade inte orkat med det nu känner jag!

2011-09-07 | 11:05:42
Bloggadress: http://vardagslycklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback