Friends with benefits

Nu ska jag se den här filmen :)



Okej tjejer, jag var lite små kär i Justin Timberlake innan jag såg den här filmen, men nu är jag helt förälskad! Inte bara i Justin utan också i Mila Kunis!! De här är en sån typ av filmer jag älskar, typsik tjejfilm men så otroligt bra! Jag är så kääär, I filmen, mitt liv, min underbara kille och så mycket mer ♥ ♥ ♥ tack för en super bra film, nästan så jag vill se den NU med en gång igen.. haha va töntig jag låter, men jag är de! De är precis så här jag känner just nu :) PUSS


Kommentarer
Camilla - Vardagslycklig säger:

Åh, jag vill också se den. Har försökt sälja in den till sambon flera gånger men han vägrar :P. Så jag får nog se den själv är jag rädd!

2011-09-16 | 13:02:54
Bloggadress: http://vardagslycklig.blogg.se/
Thess säger:

Ida det måste vara gravidhormonerna, såg den igår den sög ju pung ;) första halvtimmen var bra resten skit :P

2011-09-17 | 10:59:12
Bloggadress: http://linoubli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback