Fotografering

Inatt har jag sovit som en prinsessa, bara varit uppe och kissat ett par gånger men liksom kunnat somna om igen. Gick upp hyffsat idag för vi fick besök av Karianne vid 13 tiden, hon har tagit massa foton på mig, Patrik och magen :) så nu väntar jag ivrigt på att hon ska ordna med dom och vi får se dom :D spännande! Inte de lättaste och stå och posa framför kameran! Men de var bara och göra sitt bästa då jag så gärna vill ha bilder från graviditeten, bilder som inte är tagna med mobilen liksom :)

Annars är jag ganska trött idag, blir lite friskare för var dag, men förkylningen sitter i ordentligt, vill inte ge med sig helt. Blir soffläge ett tag nu :)


Kommentarer
Carro säger:

dom är verkligen fina! awh jaa gravidbloggar är verkligen kul att följa, o du har ju också bf snart såg jag :)

2011-09-18 | 19:47:39
Bloggadress: http://blomqvistcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback