Andra bullar

Hade 0 energi idag igentligen, men endå så har jag fått ihop en av Patriks favortit rätter nämligen en köttgryta som tar typ 3 timmar och göra, inte så mycket jobb med det men köttet ska kokas i minst 3 timmar så att de blir sådär mjukt och nästan faller isär, är lite likt kalops. Så när patrik kom hem så var maten färdig.

Vid halv 5 åkte han iväg för att klippa sig och ordna med några saker på stan, så nu medans han varit borta har jag hunnit få ihop lite kanelbullar här hemma, dom står för tillfället i ugnen .. Eftersom vi har precis smockfullt i frysen med grejjer så gjorde jag bara en halv halv sats, så 10 bullar gjorde jag, mest bara för att ha något gott och fika på :) Ska lägga ut en bild sen när dom är klara!

Ikväll ska vi hem till Bård och äta middag :) Skönt och komma iväg lite, vi ska nog se Idol där också, så de blev ju en ganska händelserik dag iallafall och inte så seg och tråkig som jag trodde från början :)


Nu är bullarna redo för att ätas upp! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback