29 Dagar

Sitter och tittar på gårdagens avsnitt av Robinson som jag missade, haha nakenchock! :)

Igår hade jag tid hos legen för kontroll, magen (SF måttet) hade ökat med 1 cm och bebisen hjärta slog 135 slag minuten. Hon kände också att huvudet nästan helt hade fixerat sig nedåt. Dock hade jag äggvite ämnen i urinen igen? det var väldigt lite, men ska lämna ett nytt på måndag för att se att de inte blir mer.

Fick också mina papper från NAV igår, det är typ som svenska försäkringskassan. Så nu är allt angående föräldrapengar klart, så nu slipper jag ora mig och tänka på det, vilket känns skönt!

Idag har jag inget planerat, patrik börjar jobba nu vid 15 och jobbar hela natten! De enda jag kan komma på och göra är och tvätta alla bebiskläder så dom är klara. Sen får vi se vad de blir?



Ha en bra dag!


Kommentarer
Camilla - Vardagslycklig säger:

Skönt att bebben är rättvänd. Jag har också haft lite äggvita från och till, men det har aldrig blivit något mer av det. Antagligen beror det på flytningar.



Ja, då gör vi samma sak. Det är så kul att förbereda allt. Jag bäddade spjälsängen nyss också :)

2011-09-01 | 17:08:48
Bloggadress: http://vardagslycklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback