Tisdag

Sitter här och skriver med en hand samtidigt som jag har Livia på andra armen, hon käkar just nu :) Inatt har skrutten sovit ganska bra, tack vare att hon fått ligga upp på bröstet, både hos mamma och pappa.. Gillar inte och sova med henne på bröstet, men när inget annat funkar och hon verkligen gallskriker om hon ligger själv så tar man tillslut genvägen till sömn :)

Idag ska Patrik jobba, han gjorde iofs det igår också men bara några timmar och det var hemma liksom.. Men de går nog bra :) Idag tänkte jag ta henne i vagenen och gå till posten och till affären! Får nog även lite besök av Johanna och Sara som ska inspektera Livia på närme håll! :)


Livia 2 dagar gammal


Kommentarer
tessan säger:

Guu så fin hon är... :) jag fick göra samma åtgätrd som du fick i natt^^ de slutade med att hon sov på mitt bröst nästan i en månad typ varan natt men jag ångrar det inte. till mig sa de att hon inte skulle göra det men men vad gör man inte.. :) ha de bra <3

2011-10-11 | 13:09:43
Caroline säger:

vilken sötnos hon e :)

Vi fick göra samma me Lias den första veckan, nu sover han på ett litet täcke mellan våra huvuden o de funkar så bra :)

2011-10-11 | 14:50:22
Bloggadress: http://carolineaf.blogg.se/
mamma säger:

Mormors lilla guldklimp, finast i världen.

Det spelar ingen roll vad andra säger att man ska göra, gör det som fungerar bäst för er.

Kram lilla familjen, älskar er alla.

2011-10-11 | 21:08:00
Hanna säger:

Åh Ida, jag blir alldeles salig när jag ser henne! Så otroligt vacker liten ängel. Hoppas hon inte håller er allt för sysselsatta om nätterna :) ta hand om er, så får vi höras på telefon någon dag! Puss <3

2011-10-12 | 16:25:41
Camilla - Vardagslycklig säger:

Men oj vad jag har missat.. (blir inte så mycket tid för datorn och nu har jag varit sjuk också) STORT GRATTIS till lilla Livia! Så otroligt söt verkligen, och vilket fint namn.

2011-10-15 | 12:04:36
Bloggadress: http://vardagslycklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback