Sleepy

Haft en liten jobbig natt, el nu ska jag inte överdriva, de är väl kaske inte natt mellan 06-08 :b jag som är bortskämt med att få sova ända till 11 om jag vill de. Men denna natt/morgan var Livia vaken 2 tidiga timmar, jag ammade och Patrik vaggade henne, men nej hon ville inte sova! Tillsist gav vi henne mat på flaska, då slockna hon, så hon var säkert hungrig?! Hon blir inte nöjd med mina minipattar längre.

Vi somnade iallafall om och Patrik åkte på jobb, när vi vaknade vid 10:30 så var hon på mycket bättre humör och jag fick tillomed duscha utan skrik :) När vi kommer upp så har Patrik städat och fixat i kök/vardagsrum, vad glad jag blev! Igårkväll var vi nämligen lite trötta så disk och grejjer stod lite överallt, men vi struntade i de, "vi tar de imorgon" och när vi sa de så tänkte jag att jag skulle göra de, men ikke :)

Nu har jag precis ätit frukost och lilltjejen sover, vi får se hur länge, medans hon sover ska jag försöka svara på olika mail och inlägg på fb, känner att jag ligger lite efter!!
haha, nu vakna hon :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback