Natti

Så trött jag varit denna kväll! Legat och sovit och snarkat på soffan hela kvällen.. nu har jag tagit mig till sängen och skall snart lägga huvudet på kudden.
Imorgon åker Patrik i lLillehammer/Gjövik så vi hoppas bebisen inte vill ut de närmsta dygnet, nu när den stannat på över tid ett par dagar så får den gärna hålla sig inne till på Torsdag :)


Har varit lite dålig på att ta bilder på magen, men P tog en på mig igår kväll när jag satt i soffan och magen var precis stenhård och hade en konstig form! :) Står liksom rakt ut!



Haha, ser inte ut som jag har några trosor, men JO de har jag, lovar! :)


Kommentarer
linnsan säger:

jäklars du ida, nästan så jag kommer imorn bara för att få se den där magen med egna ögon!

2011-10-04 | 23:14:55
Ida säger:

Du är då välkommen :)) Haru bokat ngn biljett än? Pöss

2011-10-05 | 00:16:59
Josefine . Mamma till Alva säger:

åh kalaskulan :) hihi, så fin !

2011-10-05 | 10:52:00
Bloggadress: http://emmajosefine.com
Teesan säger:

vilken fin mage^^ ser ut som hon trycker ut hela rumpan för att ta sats ut^^ ta hand om er..:)

2011-10-05 | 11:08:52
mamma säger:

men gud Ida, hur ska detta sluta. Jag vill att hon kommer ut NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU, kram mamma.

2011-10-05 | 17:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback