Fullt upp

Ligger fortfarande i sängen jag :) har sovit som en prinsessa! Var så trött igårkväll när jag skulle lägga mig att jag inte visste vart jag skulle ta vägen? Mina fötter gjorde så ont och var ganska svullna för första gången under graviditeten.

Jag höll igång igår kan man säga, från 8 på Morgonen tills idol började på kvällen. Först var de lite vanligt styr här hemma, lämna bort soffan, baka cupcakes, gå till läkarn, gå hem från läkarn, gå och möta Krisma, gå hem till oss, åka och ha avslutningsfika på Patriks jobb, hämta ny soffa, äta, en sväng på stan, handla, städa ... Sen dog jag i soffan med Johanna :) vi myste till idol med godis och vindruvor. Höll mig vaken nästan hela tiden :p men när kl var 02 deckade jag i sängen :)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback