Fredag

Godmorgon :)
Jag har varit vaken sedan 9, var uppe och duscha och fixade Livia innan patrik åkte till jobbet, men nu sitter jag här i myskläder i soffan och kolla på Efter tio med Malou på 4an medans Livia även idag tar sovmorgon inne i sängen.. Igår sov hon till halv 12! Och nästan resten av dagen också, trött tjej de där :)

Idag är de ju Fredag, jag har längtat efter just denna dag för idag kommer lillasyster,
ska hämta henne på flygplatsen ikväll vid 20:30 :)
Sen är de ju bra med fredagar för då tar min kille helg och är hemma med oss!
Så ikväll blir de fredagsmys med Idol, godis och massa kärlek såklart ♥

Om ca 1 timma slutar Johanna jobba, så då ska jag träffa henne :)

bild från igår på Johanna och Livia


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback