:)

Nu är jag hemma igen. Blev en lång dag, eller lång och lång, lång för mig iallafall! Har inte köpt något alls, bara kollat :) Sparar mig lite, och så känns de ganska onödigt och köpa något till mig såhär precis innan bebben ska pluppa ut.

 Idag är det ju Kanelbullens dag! Stor dag, iafl här hemma för vi älskar kanelbullar, men idag finns de nog varken id eller ork till och starta med och baka, speciellt inte ork :) Så vi skjuter fram den dagen lite. Vi har ätit kyckling, ris och currysås ist, vilket lätt men faktiskt väldigt go mat när man inte ätit de på länge..

Patrik har varit på affären och köpt, morötter och plommon till mig, så nu ska jag plocka in disken i maskinen och sen bara lägga mig på soffan med gotteri och se de senaste avsnittet av gossip girl :) Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback