..

Ikväll är det massor bra saker på tv, Gustafsson 3 tr, Time out och Sex and the city, allt på tv 4!
Det är första Sex and the city filmen och den var riktigt länge sen jag såg så det blir bra :)

Annars idag har de inte hänt så mycket här hemma, har ont i kroppen på konstiga sätt och känner mig obekväm, känns som om jag befinner mig i någon annans kropp, känns inte som jag liksom.
Det gör ont i magen när jag vänder på (liggandes) i soffan, och när jag sitter känns de som om jag sitter på bebisens huvud typ.. konstigt! Nu ska jag inte klaga mer :p

Hoppas ni har en mysig söndag! Kram


Kommentarer
Tessan säger:

Bebisen vänder och vrider på sig och förbereder sig på att komma ut jag kände samma sak vågade knappt sitta..^^

2011-10-04 | 19:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback