Älskling 25!


Idag blir världens bästa pojkvän/pappa 25 år!
Så här hemma börjades det med sång och paket öppning,
min syster är fortfarande kvar, så vi tänkte baka och fixa lite här under dagen och ikväll blir de att gå ut och äta!

Men nu blir de scones frukost till Efter tio ;)


Sen vill jag bara be lite om ursäkt för lite halv dålig uppdatering, men har haft fullt upp här i helgen. Jag har fakiskt gjort endel inlägg på telefonen men inte kunnat lägga upp dom? Så har faktiskt frsökt att uppdatera dock utan resultat!

Bilder från helgen:

Härliga promenader med vagn


Trött Livia


Moster och Livia
image description

Mamma och Livia


Kommentarer
Camilla - Vardagslycklig säger:

Åååh så fin hon är! Jag vet hur det är, svårt att hinna med att uppdatera så ofta som man vill. Har också problem med bloggappen, vartannat inlägg vill inte läggas upp. Gjorde en uppdatering här om dagen så jag hoppas att det blivit bättre efter den.

2011-10-17 | 15:04:29
Bloggadress: http://vardagslycklig.blogg.se/
ceciliaia säger:

Gud så söt hon är Ida :)) världens finaste namn också :)

Hoppas att det är bra med er :)

2011-10-17 | 23:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback