1vecka

Här hemma har det varit morgon mys, mamma, pappa och Livia :) två nätter i rad har vi haft världens härligaste prinsessa som bara vaknat när de är matdags. Så inatt har jag sovit 9 timmar med endast 3 små ammningar. Nu ligger hon här vid sidan av mig och sover som en liten stock :)

Idag är hon en vecka gammal, va fort de har gått! Men samtidigt känns de som om jag alltid haft henne :)

Imorgon kommer min syster hit och stannar tills på tisdag, det ska verkligen bli jätte kul att hon kommer :) inte sett henne sen i sommras. Det ska bli fint väder hela helgen så vi får se vad vi hittar på :)

Nu kurrar min mage som inte ätit på länge, så nu är de tajm för frukost :) ha en bra dag! Kram


Kommentarer
faster säger:

hälsa syster din vi ses inte heller så ofta. ta vara på er och kram.

2011-10-13 | 10:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback