Tröttis

Jag vet att större delar av min blogg handlar om de lilla livet Livia, jag hade från början inte tänkt att de skulle bli så men jag kan inte få nog och hon är ju en så stor del av mitt liv, de är ju tillsammans med henne jag gör allt och jag kan ju inte sticka under stolen med att man är väldigt stolt :)

Idag har vi varit hemma hela dagen och hon har faktiskt sovit större delen av dagen, trött tjej! Nu ska vi plocka undan lite i köket och sen krypa till sängs!

Trött plutta som inte låter blixten på mobilen väcka henne :)





Kommentarer
Thess säger:

Fast jag tycker det är roligt att din blogg handlar om Livia, speciellt när ni inte bor här och man får träffa den lilla godingen så mycket. Då hänger man ju med en del iaf. :)

2011-11-10 | 09:57:55
Bloggadress: http://linoubli.blogg.se/
FOTO säger:

så söt =)

2011-11-11 | 14:46:51
Bloggadress: http://ninnzanlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback