Separationsångest

Ikväll har jag låtsats som om jag inte bryr mig, men igentligen har de gjort lite ont i hjärtat! Hehe, jag har rensat garderoben.. idag gjorde jag de verkligen på ritkigt, sånt jag inte använt på länge fick åka ner i en svart soppsäck, för och göra de hela lite lättare sparar jag soppsäcken i källarn ett tag, och har jag inte varit nere och hämtat något på 1-2 månader så åker den iväg till människor som behöver dom bättre än mig.

Så nu ekar de verkligen tomt i min garderob, med tanke på att jag knappt köpt kläder sedan i Maj så finns de inte så mycket kvar.  Men de känns ganska bra endå, jag tycker om att bara ha dom kläder jag använder i garderoben :) Lite halv jobbigt och ha en smockfull graderob och så använder man bara hälften.

Nu ska jag gå och fixa lite i köket, lussebullarna vart en besvikelse, smakade inte så mycket saffran som jag ville, jag hade liksom mer än va man skulle, men endå smakar dom bara bulle? vad gjorde jag för fel ?
Ska också fixa Livia och allt de där som måste förberedas inför natten :) Jag är ju lite lat och orkar inte gå upp på natten för att värma NaN till henne, så jag har med mig termos och flaskor in i sovrummet :p


Jag och min lilla trollunge :)


Kommentarer
Patrik säger:

Hon är min med <3

2011-11-23 | 23:55:42
Linda säger:

Söt bild när ni matchar varandra ;)

Nej, släng inte den svarta sopsäcken, tänk på att jag kommer snart. En student tillhör en viss grupp av bättre behövande ;)

Ses snart gullisar!

2011-11-24 | 11:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback