Promenad

En lite halvtjurig bebis ligger nu och väntar på mig, vi ska ut på en promenad!
Vädret är inte kul alls, grått och kallt.



Ställde mig på vägen nyss, 4 kilo kvar till de jag vägde innan jag blev gravid,
dom ska bort nu :)
Jag hade hoppats på att ammningen skullle hjälpa till och ta bort endel av dom där kilona, men eftersom att de inte riktigt funkat får jag väl försöka få bort dom på egen hand. Jag ammar inte alls längre, efter tappra försök att få igång mjölkflödet med pump så inser jag nu att de går inte! 
 Livia är lika nöjd med ersättningen, får försöka tänka så, även om jag hellst av allt skulle viljat amma längre än de jag kunde. Men är Livia glad är jag glad :)  

Nej, bäst och klä på sig och ge lillan lite mat, sen ut på promenad! Tjohej


Kommentarer
mamma säger:

jag håller med dig Ida ang. ammningen. Tycker du har kämpat på bra bra, det viktigaste är att ni mår bra, vilket ni gör. Älskar dig hjärtat,kram mamsen.

2011-11-07 | 21:44:20
Anna säger:

Sa ju att du skulle va "en sån" som bara tappar allt direkt ;)

2011-11-08 | 06:36:20
Bloggadress: http://ludiicrous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback