Lite blandat

Min tid vid datorn blir bara mindre och mindre ju mer tiden går .. Jag vet inte men jag känner inte samma behov längre, förr var det så att såfort jag inte hade något och göra så satt jag mig med datorn i knät, tillomed när jag hade saker och göra satt jag med datorn, kunde inte slita mig ... Livia är väl en stor anledning till att jag inte sitter och nöter så mycket här men jag ska inte bara skylla på henne :)

ldag börja vi dagen med en promenix, inte en så lång sådan men typ 40 minuter iafl. När vi kom hem så tog både Livia och jag en powernap vilket var super skönt, sen in i duschen, när jag hade gjort de där så var klockan typ 12 men de kändes som om den var typ 4 på eftermiddagen eller något? så mörkt och tråkigt ..

Aja efter de så började Livias ljuva stämma bli allt högre och högre här hemma och inget var bra, inte ens när pappa kom hem var de bra, så vi provade med allt, byta blöja, mat, bada och sova :p När hon hade fått allt de där så var det bra igen, hon var tillbaka, lilla glada Livia :)

Vid 16 tiden åkte P på jobb och Livia och jag tog en shopping runda,
4 tröjor och ett par byxor, TILL MIG ?! Ovanligt nu för tiden, men de gick ganska bra idag :) hehe

Nu ska jag fixa någon kvällsmat och förhoppningsvis hinna se lite tv innan Livia vaknar :) pöss


Kommentarer
Ia säger:

Oh känner igen det där. Bloggen fick "lida" från att tuva var drygt 2-3 månader tills nu :)

2011-11-30 | 08:01:45
Bloggadress: http://ialinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback