9 maj

Uppdatering från en filt på gården :) Vaaarmt! Strålande sol och jätte fint, ligger här med ett glas cola och försöker få lite färg på min bleka kropp, var dålig på att bevara färgen från thailand måste jag säga.

Här ser ni början på färg, gris rosa och tjock :)


I helgen har vi haft något och göra hela tiden, det har vart lite jobb, grillkväll, packning, mys, mer grillning, glass, Oslo tur och endel mer :) härligt iafl! Nu är de min jobb vecka, så de blir massa jobb, vi ska flytta, hinna med Ikea och så ska det städas och ordna så jag tvivlar inte på att den här veckan blir händelserik !! :) Så efter den här veckan så är de bara 6 veckor kvar till 4 veckors semester :) och i morgon går jag in i vecka 21, den där gravidräknaren jag har på sidan stämmer inte exakt på dagen men nästan ;) så nu är de varje tisdag jag går in i ny vecka. Och vet ni nu bara för en liten stund sedan kände jag den lilla sparka, kändes tillomed på utsidan, så hoppas Patrik snart får känna♥

Kommentarer
sanna säger:

Åh vad fin du och magen är!! :) vad myyysigt med lite sparkar! är såå avundsjuk på dig! vi saknar er!! puss

2011-05-09 | 20:30:57
mamma säger:

Kul att det börja sparka där inne!!!!!

Det är nästan värt att vara rosa o tjock då, hahhahaaaaaa, kram på dig.

2011-05-09 | 20:52:15
Frida säger:

Du är inte tjock! Och du är skit brun jag är avis!

2011-05-09 | 21:44:03
Bloggadress: http://fridasalomonsson.blogg.se/
Patrik säger:

Du är helt fantastisk ! <3

2011-05-10 | 01:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback