3 maj

Nu är de maj och då är de inte okej att det snöar, eller ? Jag trodde Patrik skojade idag när han väckte mig när han skulle till jobbet, men som tur är så är de ju redan borsta och solen tittar fram igen! Vet ni vad jag har gjort idag? Sovit, sovit och sovit! Var vaken någon timme vid 12 tiden och åt frukost och kollade på "Det blir bättre" på TV3´s webtv, har ni inte sett det så kan ni göra det här!
Det här avsnittet är om Magdalena Graaf som berättar om sin tid i ett förhållande med en man som misshandlar henne både psykiskt o fysiskt, och flykten med sin 1 åriga son därifrån. Hon vill få alla som kanske är, kommer och va med om de samma, eller tillomed dom som aldrig komma uppleva det hemska som hon varit med om till att förstå att det kommer bli bättre, våga lämna! Jag har även läst hennes bok, "Det ska bli ett sant nöje att döda dig" också den var jätte bra!

Kom ett par tårar både under boken och avsnittet på tv 3 play, hon verkar så stark, nu har hon tre barn och ny man :) läste också att hon är gravid och ska få sitt 4e :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback