28 maj del 2

Vilken sleepy dag det har varit idag, sov helt till 15:30 och var vaken till ca 19:30 då somna jag om igen och vakna för en liten stund sedan..så nu hoppas jag att jag är lite pigg till inatt :) Har på min vakna tid hunnit få hem dom 4 första avsnitten av Glee, alla säger ju att det ska va så himla bra, så ska testa imorn tänker jag :)

Igår kväll var Johanna här och vi gjorde mat, grillade lax, biff, majskolvar och så hade vi bakad potatis, fetaost, avocao och skagenröra, en salig blandning med gottigt för magen :) Till dessert blev det ... tada;



sen en bild till, var inne och läste på min gamla blogg,
där hittade jag dom här finingarna!
Patrik och Kira :)


Kommentarer
Putte säger:

Tack för den bilden ! Minns att ja var nyvaken och du o sanna stod i köket o laga något !

2011-05-29 | 13:35:28
Ida säger:

Jao, vi gjorde något gott bröööd! :)

2011-05-29 | 16:18:41
sanna säger:

haha jaaa det kommer jag ihåg, första gången vi var hos er ju ;)

2011-05-29 | 23:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback