27 maj

grattis min stora lillasyster :)
Du är fyra år yngre än mig och nu fyller du 19! De känns lite konstigt eftersom jag inte känner mig mer än 20, känns som om ja stannat där :) Aja, jag vill önska dig en bra dag, men framför allt ett KRYA PÅ DIG! Hon var nämligen hos läkarn igår och fick beskedet kötelfeber .. passande till balen imorgon och studenten om 3 veckor, alla studentskivor, studentveckan och allt som hör till! En sak som är säker är att jag vet att oansett hur dålig du är imorgon så kommer du lysa som den lilla stjärna du är! ♥ och jag kommer tänka på dig! puss puss älskar dej och saknar dej! du kommer va finast av alla!

Kommentarer
lilla jag som blivit stor säger:

Tack så jättejättemycket, fick bara några tårar i ögat! Älskar dig

2011-05-27 | 22:55:36
mamma säger:

Skulle läsa för Linn vad du skrivit, men det gick inge vidare. Tårarna kom med än gång, du skriver så himla fint. Vi älskar dig stumpan!!

2011-05-27 | 23:01:57
Ida säger:

inte gråta älsklingar!

2011-05-28 | 17:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback