27 maj del 2

Sitter här med färg i håret, hade typ 7 decimeter utväxt oppe i hövve, så snart är den borta :) Har plockat massa på badrummet också, för när vi flytta hit så bara kasta ja in allt i badrumsskåpet, alla nessesärer, smycken, lotions, hårprudukter och massa andra grejer, så de var kaos kan man säga, de är väl inte helt perfekt i skåpet nu heller, men snokarna som snokar badrumsskåp får iafl lite lättare och se va som finns där inne :) ja har också fått upp dom smycken jag använder mest på mitt smyckes träd så de känns bra! Hittade även en body lotion från the body shop som jag fick av patrik när han var i göteborg, den har nog också bara åkt in där av farten och var helt bortglömd!




nu är de nog dax och skölja ur färgen, damsuga och plocka ur diskmaskinen så är jag redo för ingenting? resten av kvällen :) el just de, jobb var de ja.. puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback