25 maj

jag har gjort något dumt! bestämt med patrik att vi inte ska äta godis fram till semestern, varför gjorde jag de? nu skriker min kropp, den skriker choklaaaaaaaaaaaaaad!! men de är ju förbjudet, och nu när den har förstått de så skriker den twisteeeeeeeeeeeeeeeeer, ni vet den där randiga isglassen, den som hette spirello när man var ett litet flickebarn.. mmm, gud vilket gott ord, spirello!


men den glassen finns ju inte i Norge, och jag vet inte ens om man får äta glass? ååå varför är jag så söt sugen?! kan man utnytja att man är gravid i den här situationen och säga att man fått cravings på choklad el isglass ? :D stackars mig!

Kommentarer
isabelle wester säger:

PRECIS som mej ju.. läskigt.. både jorgubbar och MÅNGA twister blev det när jag var gravid :)

2011-05-25 | 20:07:28
Ida säger:

Va? aaa, läskigt ju! Jag får sug efter friska saftiga saker :p Melon kan jag få sug efter också :)

Choklad har jag alltid varit beroende av, så de är väl igentligen inget nytt :)

2011-05-25 | 20:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback