24 maj

för nästan precis en timma sedan gick jag upp ur sängen för andra gången idag, på den timman har jag damsugit, tvättat, hängt tvätt, torkat av på badrummet, duschat, kokat ägg och ska strax äta ägg :) ganska efektiv ju!

förut idag när jag hade några vakna timmar så ordnade jag med ett nytt abonnemang till telefonen .. just nu har jag kontant kort och de fyller jag väl på sån cirka en gång i veckan med 100 el 200 och tycker inte att jag ringer speciellt mycket?! vart försvinner pengarna .. nu tog jag som sagt ett abonnemang, med Libera. Då kan jag ringa 500 minuter till norden, 500 minuter inom norge och 500 sms :) då betalar jag 349,- så homla mycket bättre!! och så kan jag bara gå in och ändra om jag vill ha mer el mindre minuter ... så nu väntar jag på mitt nys sim kort :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback