23 maj

Imorse när jag kom hem från jobbet så hade jag så sjukt ont i ryggen så jag gick och la mig med en gång, vakna igen vid 12:30 tiden och kunde inte somna om, ryggen var bra och jag gick upp och åt frukost :) kolla min lilla runda på datorn, sen tog jag på mig lite kläder och gick ut och gick en sväng, skönt med spotyfy i öronen, så glad att jag har de på telefonen nu :) sen när jag kom hem så la jag mig i sängen och kolla lite BB och sen sov jag som en stock igen... fram till klockan 19!

Nu har jag lagat mig lite mat, ris och kyckling gryta.. duschat och nu ska jag bara sitta i soffan och vänta på att paradise hotel börjar :) sen blir det jobb inatt igen..


den här klänningen köpte jag för nån vecka sen på Bikbok 249,- ..
tänkt att jag ska ha den på min systers student den 17 juni :)




Kommentarer
mamma säger:

Klänningen är jättefin. Linn tycker likaså, Må så gott, kram mamma.

2011-05-24 | 23:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback