22 maj del 2

ligger i soffan med datorn i knät, min egen dator som jag nu fått tillbaka efter att den fick sa en turn i källargolvet :) patrik ligger brevid med "sin" dator och leker dj på spotify :) Vi har precis sett en film, due date.. den var riktigt bra, en sån där film man får lite panik av för allt som inte får hända händer och de är knappt med tid :)

i helgen har vi haft Patrik's familj här,  det har vart jätte mysigt :) har bara gjort trevliga saker och faktiskt haft ganska tur med vädret, idag åkte dom hem och då kom regnet, regnat hela dagen! så de är liksom verkligen film och mys väder, så de blir soffan hela kvällen tills de är dax för jobb kl 23, då har jag 8 nätter framför mig innan de blir ledigt igen!  vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback