2 maj

Nu är helgen över och ny vecka!
Även om jag har jobbat i helgen så har jag hunnit med en del annat också :) I Fredags eftermiddagkväll när jag hade vaknat till liv och kommit igenom en dusch blev det lite häng på en uteservering med ett gäng vänner och de avslutades med en bit mat på Egon :)

Lördag, då vart de lite valborgsfirande.. vi bjöd hem ännu ett gäng vänner på grill och chill ute i trädgården! Blev grillad kyckling, oxfile och en hel del tillbehör till det bl.a potatissallad, gult ris, pommes, såser och sallad, jag älskar när man har massa olika saker och blanda :) älskar ju mat!

Söndag blev det lite städning hemma och mest chill i soffan innan sista natten på jobb! Kollade Big Brother och jag tyckte nog faktiskt att Sonia var rätt person och lämna även om jag kanske ville lite mer att Katarina skulle lämna, men det vart iafl ingen favorit som fick lämna och de känns ju bra :) Kul att dom fick in pool och grejjer, vilken paradis dom lever i :)

Nu ska jag vara ledig i två dagar, får se vad vi hittar på, patrik ska som vanligt när jag är ledig jobba :p hehe ha de bra, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback